zondag 23 oktober 2016

Het rijk alleen

"Zeg…"
"Ja…"
"Heb jij ook zin?"
"In wat?"
"Nou gewoon, in dat."
"Oh, dat…"
"Weet jij nog hoe het moet?"
"Nou heel vaag, het is best een tijd geleden hoor."
"Volgens mij moeten we op bed gaan liggen."
"Oké, dat vind ik niet zo erg. En wat dan?"
"We moeten eerst onze kleren uit doen geloof ik."
"Alles?"
"Ja, ik geloof van wel."
"Ik weet niet of ik daar wel zo veel zin in heb."
"Anders gaat het niet volgens mij."
"Zo warm is het anders niet."
"Maar met al je kleren aan kan ik er toch niet in?"
"Waar in?"
"Ik moet toch ergens in bij jou?"
"Gadverdamme man, doe niet zo raar."
"Nou ja, dat staat mij nog bij."
"Waar wou je in dan?"
"Ja, dat weet ik dus niet meer."
"En met wat dan?"
“Ja, ook dat is nog een goeie vraag."
"Wat een gedoe eigenlijk hè?"
"Ja, best wel, ik heb ook eigenlijk niet zo veel zin meer."
"Zullen we dan maar naar 'The Voice' gaan kijken?"
"Ja, gezellig, laten we dat maar doen."
"Jij nog een wijntje?"
"Ja, lekker, en doe er een stukje kaas bij."

Jan van Oranje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten