zondag 3 januari 2016

Geen Punt

'Goedemiddag, Karwei Bouwmarkten, u spreekt met Lenny…'
'Goedemiddag eh…, u spreekt met Pieter Raxis…, eh…, ik heb een eh… probleem…'
'Oh, wat is uw probleem meneer?'
'Eh… ik… nou eh… ik probeer uw website te openen en eh… dat lukt niet…'
'Wat lukt er dan niet meneer?'
'Nou eh… als ik het internetadres van u in tik, dan doet ie het eh… dus niet…'
'Doet u het wel goed?'
'Wat…?'
'Of u het wel goed doet?'
'Ik eh… verstond u wel hoor…'
'Waarom zegt u dan dat u mij niet verstaat?'
'Eh… dat deed ik niet…'
'Jawel, u zei "Wat"…'
'Oh… eh… ja… juist ja… nee… neeeee, ik bedoel "wat doe ik niet goed"…'
'U moet wel duidelijk blijven in uw communicatie meneer, anders kan ik u niet helpen'
'Oh… juist ja… eh… wat doe ik dan niet goed?'
'U bent gewoon onduidelijk, zo krijgen we misverstanden'
'Nee… eh… ik bedoel… ik eh… wat doe ik niet goed als ik uw internetadres intik…'
'………………….'
Eh… bent u… eh… er nog mevrouw…?'
'Ja hoor (ijzige stem)…'
'En eh… geeft u… eh… geeft u nog antwoord op mijn vraag…?'
'Wat is het internetadres wat u intikt meneer?'
'www karwei nl…'
'www karwei nl?'
'Eh… dat eh… dat zeg ik ja, www eh karwei nl…'
'Het moet zijn www PUNT karwei PUNT nl!!! U vergeet de punt!!!'
'Maar u eh… adverteert toch met eh… dinges… eh… "Geen punt voor Karwei"…?'
'Ja? En?'
'Nou eh… ik bedoel… eh… nou dan eh… dan hoeven… ik dacht dan hoeven die punten eh…. die hoeven dan toch niet…………als het geen punt is voor eh… Karwei?'
'Goedemiddag meneer…'
'Eh…………………. ja… goedemiddag………….'

Jan van Oranje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten